Backhome! :D

HEJ :D Jag vet hur man gör med videosarna nu :D:D:D och ska snart köra ett stort inlägg här med bara massa videos... från lamm besöket, hästridningen och liseberg :D
Men tänkte först berätta att jag drog iväg runt kvart i två för att träffa sarah.. skulle med henne till migrationsverket.. fattade jag först när vi kom dit.. trodde vi skulle till socialen först haha.. men jaja.. sjukt snyggt place dom har migrationsverket på förövrigt.. lite classy tbh ;D



aah iaf.. sen efter att vi fick en blankett där så gick vi in på New Yorker. det har "nyss" öppnat här i jkpg.. typ ett halvårsen? men jag har inte vart där förrens nu.. Där blev jag 557 kr fattigare.. men det var för att jag köpte en klänning till sarah.. hon fick låna de pengarna :) och sen köpte jag en tshirt och ett linne .. som ni ska få se sen såklart...
Öhm.. ja ! sen gick vi till lagerhaus som också "nyss" öppnat. JAG ÄLSKAR den fucking butiken!<3<3 var alltid inne i den i malmö nästan varje gång jag var där.. men handlade bara en gång.. för att jag tycker dom har så mycket onödig skit men FA NVAD UNDERBART det är att gå och titta på allt onödigt som är så extra sött och speciellt<3 haha...

öhm.. sen vidare till McDonalds.. käkade två cheese var och delade på en liten cola.. sen gick vi till stadium för att jag letade efter ett speciellt linne som jag såg på a6gallerian, precis när de stängde.. så jag hann aldrig testa eller se vad det kostade eller liknande.... men de hade inte det linnet på stan såklart -.-
och efter det så blev det de två godisbutikerna i stan... för att visa sarah :D was nice.. sen hem hit igen.. nu skulle boris egentligen plockat upp mig men det blev lite kaoZ sååå vi får ses på stranden om två timmar istället, då vi ska grilla :D ..awesomekväll tror jag minsann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0