"Bara nödvändiga saker" var det ja.... 8-)

en sak... jag TROR att jag har handlat runt 500kr idag.. jag hoppas att jag INTE överstiger den summan... :|



Köpte grejer på lagerhaus.. =(.. jag älskar butiken men FAN vad onödiga saker..  men det var fan HALVA PRISET PÅ REAPRISET! .. då känns det helt plötsligt inte så onödigt (A)...
Köpte två Love-koppar för 25kr paret.. Jag samlar ju på koppar.. heh. så det var klart att jag köpte en jävla koppjävel. eller två. haha. men MMH!<3 och tänk er ! bara 12,5kr styck :)
Sen köpte jag ett örngott med söt text för 20kr :)
och ett pacman-duschdrapperi för 50 kr :)
Blev 95kr där.. heh. men under hundralappen för det där liksom! is nice :)



Handlade även på gallerix :D för 98 kr.. Dels en hemlighet till mamma på morsdag och sen två tavlor för 25kr/styck.. Fina keramiktavlor med hjärtmotiv.. men jag packar inte upp dem ur wellpappen för det skulle nog bara bli så att jag klantar mig och tappar dom och dom pajar.. men fina var dom :) och det var halva priset på alla tavlor inne på gallerix! :D


På lindex kom jag upp över en hundralapp... heh. 185kr för 2 bhar, ett "liv"(korsettlinne-ish), en trosa och en höfthållare SAMT ett nattlinne (ej på bild) som jag tänker använda som klänning tror jag..


nattlinnet ser ganska vanligt ut.. svart klänning ish.. och det passar inte med bh i at all, så då får jag köra freebra under om jag ska ha den som klänning.. för jag lär inte använda den som nattlinne eftersom jag inte sover i sånt..
Sen är den transparent på sidorna med, så det blir ju liiite snyggare helt plötsligt..
Baksidan + visning av de transparenta delarna :)



Klänningen/nattlinnet kostade 50kr
Livet/linnet kostade 25 kr
Trosan kostade 15 kr
Bharna kostade 25kr styck
och höfthållaren 45kr (Fast det stod faktiskt 15kr på prislappen.. såg nu att dom tog betalt 45kr för den..)
Blev iaf 185kr på lindex..


På gina hittade jag ett linne för 20kr och sen hittade jag en fotsula-hjälp grej på cederwall för 50kr..
Jag HOPPAS SOM FAN att jag kan använda mina uuuuuuunderbara sommarskor nu när jag har hittat en sån sul-grej. Det var väl det enda "viktiga" köpet (och duschdrapperi) på hela dagen. men kan bli det mest onödiga, om det inte fungerar på skorna....men jag hoppashoppashoppas!

Sen på monki hittade jag en onödig sak som jag köpte bara för den var så billig :$
10 kr för ett linne ..
Framsida och baksida





Sen fikade vi på waynes.. kostade mig 40kr..
och bussen kostade 50kr

Så allt blev (Hoppas hoppas hoppas nder 500) 50 + 40 + 10 + 50 + 20 + 185 + 98 + 95 = 545 -.-
Kuuuuk. Men bussen borde inte ens räknas med egentligen, och då blev det 495 (Y).. hahahahah..
och morsdag presenten var ju bara.... for fun .. xD

Ska vandra ut med hundarna nu men jag ska skriva ett till inlägg om dagen och visa lite mysiga bilder :)




Kommentarer
Postat av: Boris

Ja, det där var ju bara nödvändigt. Kläder måste man ha, och försöker man snåla och inte köpa kläder sliter man ju ut de man har snabbare. ;)



Sedan är det ju lätt värt med med underkläder och strumpebandshållare ibland. :P

2011-05-30 @ 09:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0