Creepy Clowns! =(

Bläääääääääääää! jag såg precis den här videon (okej. jag såg 22 sekunder sen började jag nästan gråta... fick chills efter 10 sek typ. Inte okej.) och jag hatar fan clowner. nu är jag rädd. och kissnödig. men jag vågar inte röra mig för jag tänker mig att "det" är under mitt skrivbord eller under min säng as I write... uuuuuuuh =( kom och hjälp mig.. !


ne fyyrehuygrhiurhg nu glömde jag vad jag skulle skriva egentligen.. aff..






Anyway!............... ja! dagen! .. jag gick upp tidigt (WOHOOOO!) och halvvägs påväg till bussen inser jag att "ops, har inget busskort".. kollar plånboken.."ops har inga cash".. så jag kuuuuutar tillbaks hem, går till myntskålen, tar alla mynt, går ut, räknar dom, inser att det bara är 7kr. Får panik. Spriiiinger till bankomaten och sen till busstationen. JAG FUCKING HANN! :D men jag höll på att dö också.. haha..

så lite kaos blev det i början. men jaja ;D jag kände bara "FUCK YEAH!" när jag kom in på bussen :D..
Sen.. sjukgympan. omg så awesome den är <3.. och sen tog jag blodprov, blödde ner hela golvet(aldrig droppat så mycket som denna gången.. vet inte om tanten var slöare, eller om jag har mer tunt blod..) och fick två plåster :)..
Sen åkte jag hem till farmor och fixade iordning med hennes nya lägenhet.. (Y) .. käkade även lasagne där..
oh.. haha. innan vi skulle åka hem så somnade jag i farmors soffa.. och preciiiis i det där skedet när man somnar så kom klas uppifrån,bakom mig när jag sov.. och så var han jättenära örat och viskade "är du verkligen så trött?"
jag fick PANIK.. jag slängde mig bakåt och slog i klas, skrek ashögt och (en positiv sak) blev pigg.. fyfan.. haha..

men yeye.. vet inte riktigt vad jag ska göra.. tror jag nanar en halvtimme nu och läser lite teori sen . . imon ska jag leka med josefin;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0