DANNY!! Its time for your medicin!

Ihk.. Nu freakar jag ut mig själv med att skriva som jag gör.. Haha.. Shining filmen... den var inte SÅ creepy..men jag gillade inte getingarna och de två små barnen på cyklar... Och såklart pappan.. pappan var ond.. :(

Sitter just nu och dricker iskall päroncider<3 (alkoholfri såklart..Jag menar, även fast det är fredag så ska man inte supa mitt på morgonen.. hahaha) och poppar mina piller :)
Idag ska jag bara stääääda och se på serier.. Kanske drar mig ut för att handla en mjukglass (Eller OMG<3 annanaskulglass!) på piren :)

Jag har sååååå mycket att göra iordning i mitt rum, vilket är SJUKT eftersom vi hade visning för bara 2 eller 3 dagar sen -.- GUD ! att man aldrig kan hålla undan efter sig alltså -.-...

Jag är vääääldigt glad idag :') jag vet inte riktigt varför.. men kan vart för att jag chillade ut igår, hade riktigt bra umgänge, gjorde mig fräsch (duschade.. HAHA ><) och sov ut idag.. :) Plus att det är ganska fint väder ^.^ Mycket sol, men mycket moln också...

Just det.. haha.. när jag var hos mamma med jossan så försökte jag fixa igång den allra tidigaste msnen till henne.. men något krånglade med hennes användarnamn / lösenord (förmodligen hade hon mixat ihop två lösenord från något..) men då loggade jag in på min.. och jävlar vad oldschool<3 hhaha.. underbart! det där ljudet som låter när någon skriver eller loggar in är ju det bästa :D



Kommentarer
Postat av: sjukling

nämen, publicitet ;D

2011-05-13 @ 19:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0