Freak out, let it go!

Har precis klarat av att ringa massa samtal och fixa allt morgon fix (ni vet, borsta tänderna,piller osv) samt att jag har packat lite.. och slöat vääldigt mycket framför datorn.. Fy mig =(..

Ska iallafall roa mig med denna listan hela dagen..

1. Banken (sätta in pengar)
2. Apoteket (köpa medicin som är slut)
(3. träna, om jag hinner)
4. Stan med MC runt 14.00
5. Stationen möta Wiktor & Hasse (16.00
6. Boris (17.00)
7. Åka hem och hämta saker sen åka till mamma
8. Duscha och fixa
9. Åka till MC (som såklart bor jämte pappa. drygt.. haha..) (Helst runt 18.. fett stressigt...)
10. Krogen runt 20.00..

ABO I tell you. A to the B to the O..

nej. nu ändrade jag mig.. blir fanimej banken, apoteket, träna, DUSCHA (så slipper jag göra det på kvällen och stressa hos mamma)... sen stan, stationen, boris, mamma, mc och krogen.. låter vettigare..

För jag menar.. banken, apoteket, träna och duscha borde jag väl hinna tills typ 14?..mer än 2 timmar liksom.. alright, lets do that :) BEY bloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0