Ge mig min datormus! >.<

Blaargh. Jag kan inte övningköra ikväll... och jag vill spela. men för det behöver jag en mus. och det går inte för den är kopplad till en annan dator nu där "jag är förbjuden att pilla" -.- SÅ jätteirriterande om jag ska vara ärlig.....

ska nog ta mig en kvällsmacka nu snart.. sen träna och sånt där tråkigt... men jag lovade som sagt outfitbild :)


Röd klänning med vita prickar, ärvd från mitt ex's mamma.
Lila trekantsbikini (för att sola i.. det matchade inte direkt..haha) ärvd från antingen MC eller kirsty / kirstys syster


Sen har vi solbrillorna från USA för 8 dollar och ett glatt humör för 0kr, finns att finna hos dig själv ;D


Och invigde mina nya all stars från USA för ca 45 dollar (på century 21) men dom gav mig skoskav =(


Kommentarer
Postat av: mc

heh, inte bikini, bh ärvd från mig. ;)

2011-05-12 @ 16:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0