Hellagood

Hey! Im up:D
Ska åka iväg om typ 50 minuter.. men först måste jag borsta tänderna, ta mina piller, borsta håret, leta upp plånbok,mobil och inköpslista samt solbrillor.. och sist men inte minst: äta frukost... Fast jag blev tveksam till det så fort jag tänkte tanken.. haha...


Det här är den ENDA bilden jag vet som har fångat mitt skratt på ett br sätt.. de flesta blir bara så jävla otroligt fula!.. men sen har jag ju smink här också (okej.. smink och smink.. har iallafall mascara och läppglans.. foundation och puder osv är fan för komplicerat för att jag ska förstå hur man lägger det snyggt.. hhahaha).. och ser ut som jag lockat lite i mitt hår? men det kan jag inte ha gjort, för jag har ingen locktång o.0

Tagen i ettan på gymnasiet.. Av Björn tror jag faktiskt.. Björn,Robin eller elias..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0