Hemma hos papi :)

Åh. Nu är jag hemma.. Men pappa jobbar.. så det är inte så mycket liv i huset.. Klas sitter nere i sitt rum som vanligt och Hasse är morgonseg så han sitter, precis som jag, vid sin egna laptop..

Vaknade hos mamma vid 10, sen låg jag kvar och rullade runt och försökte komma undan solen i en kvart, efter det gav jag upp.. Packade allting, bäddade om i soffan, fixade lite med disk osv sen begav jag mig hem mot pappa.. Idag tror jag att jag ska hänga med hasse och bara chilla.. förhoppningsvis iaf.. annars ringer jag väl någon :)
Eller så skejtar jag, eller så övningskör jag.. beror på hur trött pappa är när han kommer hem..

Oavsett vad som nu händer så måste jag iallafall städa först. OCH DUSCHA.. ohmygod. äntligen hemma <3 inte för mammas dusch suger.. men jag hade inte så mycket ombyte där xD

Ska strax försöka förstå mig på programmet som finns på datorn, som är till mobilen, så man kan ladda över grejer.. för jag har några crazy videos från liseberg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0