Intensivt...

Hey peepz. Im up.. En sak. Dom gräver fett mycket preciiiiis utanför huset...dom gräver upp massa massa kullersten för att göra asfalt. jag har vaknat typ 4 gånger av det i morse.. bonkar som fan >.<

Nu har min mobil laddat färdigt :D och nu ska jag ringa jossan...kolla läget.. när vi ska träffas osv.. sen ska jag till soc med, lite över ett... och massa massa annat står på schemat idag... ska även blogga mycket till er och visa bilder från igår :) Mår bättre nu när jag har sovit, men jag är sjukt trött nu istället.. somnade inte förrens 3.30.. eller jag gick och la mig då iaf....



Skåneland...

Aff.. Jag tittar precis på Kajsas bilder från australien.. Rainbow beach och Arlie beach närmare bestämt..FyFAN vad jag vill åka utomlands i höst (ja, så jag inte dör av värmen ... åker jag på sommarn kommer jag lida mer än njuta..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0