"jag känner mig så fräiisch!!"

hahaha.. reklamen <3.. och ännu bättre är det när MC härmar... anyway.. jag har precis duschat.. awesommmme!
Hann gå till banken och apoteket men jag hann inte träna.. När jag kom till banken med mina mynt för att sätta in dom, då gav dom mig sånna där pappersrör ni vet? att lägga dom i -.-.. så det tog typ 20 minuter.. sen fick jag ju återigen vänta på min tur....
Och sen gick jag till apoteket, där var et 9 nummer före mig men det kunde fan lika gärna var 109 st snabba, för FAN VILKEN TID DET TOG... oh god -.- .. sen gick min medicin på runt 600kr.. galet!  men jaja, sjukling must pay to be frisk!
öhm.. ja! sen var det ju huskvarna marknad idag, vilket jagi nte visste om.. men MYSIGT! :D.. jag hann dock inte kolla igenom något =( så jag gick direkt till "brända mandlar" ståndet och köpte en liten påse till min papi :) han älskar dom..

sen snabbt hem och 600kr fattigare på en liten runda i huskvarna liksom.. fast iofs satte jag in 1k från mynten på kontot, så kan väl säga att jag gick 400+ tillochmed? HAHA.. fiint sätt att tänka...

Nu ska jag iaf strax iväg till stan med MC.. mitt hår är iofs asblött men jaja.. det löser sig :)


ha en fin dag! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0