Kommentarer & pappa <3

Hey! :D det var ett tag sen jag svarade på kommentarer så here it comes! Håller på med att försöka fixa in videosarna från mobilen.. dom går liksom inte skicka via hotmail ;)
Måste dock bara berömma er som pallar kommentera :) Det är trevligt att få lite feedback :D tack!



Jennie om True blood:
True blood är så jävla bra, dock såg jag o calle klart avsnitten för längesen så nu väntar vi på nya säsongen. En annan serie jag rekommenderar starkt är Sons of Anarchy!! Och Prison break;)

Svar: Ja det är faktiskt bra :) Eller, man fastnar i det iallafall haha... Oh :D Vad handlar Sons of ANarchy om då? Prisonbreak har jag redan sett klart :D Aweeeesome serie! :D


Boris  om Awesomeväder <3:
Känner som du om vädret idag. Allt är bra, man är värsta pepp på att göra bra saker och sånt. Tänkte precis ringa dig innan jag såg om PIN-koden. Så ring mig när du läser detta. :)

Svar: Jaaa eller hur! :D jag gjorde dessutom bra saker och var hjälpsam :)  och jag ringde dig! :D

Hippie om Att använda sina resurser..:
Kärlek på det här
Älskar att det finns någon som vågar säga att "hej jag är snygg" och jag älskar att du inte tycker att du behöver göra något åt det. Fortsätt vara som du vill vara och som du känner dig bekväm;)<3
Kärlek på dig, världen behöver fler som du!

Svar: aww :) Tack så hemskt mycket! Vad heter du förresten? o.0 tänkte skriva "tack _namn_ " men.. vet ju inte.. haha...  aw :D SKÖNT med feedback! tacktacktack! Och en sak dock.. jag säger det inte på det där spydiga sättet "JAG ÄR ASSNYGGG!!!!" utan jag bara.. vet det, helt enkelt ;D


Boris  om Morningmeeting!:
Fin. :)
Och fint att det är beslut på sjukskrivning. :) Även fast det inte är kul i sig så är det bra att veta säkert hur det blir så man slipper undra liksom. :)
Schysst gjort det där med socialen också, får du tillräckligt med pengar från sjukskrivningen istället?

Svar: Tack! :D Jo men.. det känns sjukt lame tbh. jag är 20 år, wtf? ska väl kunna arbeta.. fast jag är nöjd med beslutet ändå, eftersom jag vet ju att det handlar om mitt liv.. jag vill ju ta min hälsa i första hand.. Jag vet inte .. får kolla det där.. får ingen sjukersättning eftersom jag inte jobbat förr.. meeeen kanske kan få aktivitetstöd eller liknande.. Socialen sa dock att dom har hand om sjukskrivna personer så det var inga problem för dom, men jag känner mig endå ful som går dit när dom inte kan göra ett piss åt min situation><


Boris om Goodnight, sleep thight.:
Yay! :D

Svar: .... Minns inte vad jag skrev xDDD men I guess it was a yay ;)


Boris  om Att använda sina resurser..:
I min mening bara positiva aspekter. Du är feminin på de bra sätten, orka följa de mer tillgjorda sätten. Och du, du hittar duden än då. Större risk att du inte hittar rätt dude om du måste göra till dig så. Du är söt, snygg och rolig och man lägger märke till dig direkt, det kombinerat med WYSIWYG är oslagbart. :)

Svar: Även det där om 20 år och jag inte vet hur jag ska fixa till mig ?;) ... vilka är "de bra sätten"? haha.. och tack! ... jo.........sant... aww<3... WhatYouSeeIsWhatYouGet är dock JÄVLIGT sant på mig o.0 inte bara med utseendet utan faktiskt allt o.0 allting dom upplever med min personlighet är ju helt enkelt Camilla..ändrar mig inte beroende på vilket umgänge jag är med.. sant sant.. TACK BORIS!! <3 du är så bra!


Jennie  om Middag för mor :):
haha vad liten o söt du ser ut

Svar: AWW :D hahaha jag vet.. sjukt ful bild xD


Hippie om Pååskhelgen ;D:
Låter jävligt soft:)

Svar: It was :D it was!


Pappa  om TILL MIG OM TIO ÅR!! Psykiska delen är värst:
Pappa calling!
Jag har i princip inte kommenterat något i din blogg, det har väl hänt att jag sagt till dig att du inte
kan skriva si eller så om människor och att du inte ska lämna ut för mycket privata saker om dig själv.
Då har du svarat att just då känner jag så, så det kan jag vist.
fine! det är ditt liv Camilla och du tar själv ansvar för det, svarar jag.

Men skit i det! det var inte det jag skulle kommentera.
När jag läser din blogg blir jag stolt och glad över att jag har en sån fantastisk dotter!
Det är inte det att du är hjärtopererad, det är det många som är!
Utan anledningen är hur du klarat alla motgångar som ständigt dyker upp i ditt liv.
Jag kan utan att tveka en sekund säga att du är den starkaste människan jag någonsin stött på.
Och du är absolut min MIPIDL, för er som läser detta så betyder det "
most important person in daddys life!".
Detta sagt utan att dissa dina bröder (dom har sina starka sidor).
Det finns många anledningar till att jag känner så.
Jag ska rada upp ett gäng, vi kan snacka om allt, vi respekterar varandra, genom att bara vara Camilla så stärker mig,
du är ärlig på gränsen till dum =), du finns där när jag behöver någon att snacka med, vi tänker rätt lika du och jag.
Listan kan göras hur lång som helst.

Jag satt och läste igenom din operations blogg, det är snart nio månader sen du opererades.
När jag läser breven till dig själv om 10 år (den psykiska delen) , frågar någon hur orkar du?
Jo när man är mitt uppe i allt så har man inte tid att tänka efter på hur jobbigt allt är, små skit saker räknas helt enkelt inte.
Man måste vara i det för att kunna förstå.

Jag hoppas av hela mitt hjärta att du ska slippa från mediciner, sjukgymnaster, läkare och funderingar på hur det ska gå.
Att du bara ska kunna bekymra dig om vardags problem, finne i pannan, vilka skor ska jag ha? osv.
Men samtidigt så har alla de hinder och bekymmer du stött på genom livet, format dig till den du är, och jag vill inte ha någon annan Camilla!
Många bekymrar sig för skit saker som pengar, utseende, status osv. När man pratar med dig förstår man hur fattigt allt det där är.

Du köpte mig en bok i USA, Dear daddy.
Jag läste den igår (vet inte varför jag inte läst den innan).
Varenda sida var tänkvärd, allt som stod i den kunde ändras till Dear daughter! bara så du vet!

Tack millan för boken och tack för att du är min speciella MIPIDL =)

Svar: Åh. Vet inte ens vad jag ska svara här. Vi tog det face2face också... vill bara krama sönder dig och bli 7 år igen... jag vill ju verkligen inte flytta ifrån min bästa bästa pappa... Det suger att bli vuxen.
Och att jag är stark.. hah.. det är nog mycket din förtjänst <3.. Du har alltid berättat om hur bäst jag är, och alltid ställt upp och alltid stöttat mig.  Okej. NÄSTAN alltid stöttat mig ;)
Och det där om att "småskit räknas helt enkelt inte" är så jävla sant. Man får en helt annan syn på livet och vad som räknas, prioriteras och vad som man verkligen BÖR vara deppig över.. det finns så lite tid att uppleva allt fint, så varför inte bara försöka hitta även de små sakerna att njuta av? :) och skita i de små skitsakerna ?:)

Åh <3... ja, sånna vardagsproblem som "vilken mat?" "vad matchar dessa skor till?" ahaha.. sånt vore trevligt :) men jag håller med, alla jobbigheter har format mig väldigt mycket, och det är jag på något sätt både stolt och glad över.... Åh... ja<3 jag håller med. En fattig människa är man då man inte har några personer att älska..

haha... :') .. jag hatar det här. Haha. har läst igenom din kommentar massa gånger, men fortfarande så börjar jag gråta av lycka.. haha.. du läste boken... <3 du är så bäst!



Boris   om Uppskatta de små sakerna...:
Klart du inte kommer bli bitterkärring. Du är inte bara för positiv utan du tänker för långt för det också. :) Och jag håller med om att man ska uppskatta de små sakerna, ibland kan en liten solkatt rädda en hel dag. ;)

Svar: Tack! och tänker för långt? HAHA TACK:P ibland tänker jag dock för kort också... ja :D gulligt


Hippie om Jag vill ha en boysnight =(:
Uss var alldeles för länge sedan jag lanade... ska gå ur min spelförening nu, har inte alls tid:S Trist är det.

Svar: Surt =(.. vad gör du om dagarna då? som tar sån tid menar jag?.. kul dock att du var med i en spelförening :D


Boris  om Comments:
1. Angående dina kinder. Jag vet lite var du vill ha, lite mer markerade kindben och sånt. Men det blir lite tunt när man har så litet huvud, och du passar inte i större huvud. ;) Det som är snyggt på andra är kanske inte snyggt på dig. Du ser ju förvisso väldigt bra ut på din smalakinder-bild också. Men du ser lite hårdare och bitchigare ut med. :P Mjukare form på ansiktet är inte negativt.

2. Angående lan, finns mycket annat att spela. Om du lovar att du är dålig på HoN kan jag tänka mig att testa. ;) Vet inte vilka mer av mina kompisar som spelar det dock. :/

Svar: Håller inte med dig om ettan:P skulle nog inte se "för stort ut".. för de blir ju samma size som jag, antar jag xD..
och 2an, NICE ! :D och jag LOVAR att jag SUGER på hon. seriöst. askass..... men det kostar dock.. och ja! fixafixafixa :)



Jag tänkte för några dagar sen skriva om pappa. om vad han betyder osv. men.. han vet, jag vet... och det är det viktigaste. jag kan inte ens sätta ord på det ändå.. så.. det får vara :)

Kommentarer
Postat av: Boris

För det första, om att fixa till sig. Jag tror du fungerar bra om 20 år med. Bättre än jävligt många. Inte minst för att du bevarar ditt ansikte bättre. Och angående det din farsa sa, även fast jag tror att du redan listat ut det så måste jag säga att han är sjukt vettig. Känner igen väldigt mycket av det han skriver i hur jag tänker. :)

2011-05-06 @ 14:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0