Kvällsmat och kvällsmys

jag sitter här med bästajossan och äter spaghettfärssås till kvällsmat :) Vi tittade på änglagård - tredje gången gillt precis :)
Den var mysig, precis som resten av änglagårdsfilmerna :)

Anyway! haha har massa bilder och några videos från idag..
Min dag började med att jossan ringde och väckte mig, vilket var asbra, förrutom at jag fick huvudvärk av den extremt höga jäkla ljudsingnalen på mobilen xD

Hon traskade hit under tiden som jag skrev ett inlägg här i morse och såfort hon kom hit så drog jag på mig kläder samt plåstrade om ärret..Vi gick ut till bageriet för att handla fika och sen sätta oss på gården för att sola och mumsa med fika ;D



Från topp till tå på Camilla idag :)
MINA AWESOME SOMMARSKOR! :D Fått från pappas kompis
Mjuka shorts från H&M's barnavdelning 49kr styck
Linne från Gina Tricot 20kr
Gul BH ärvd från Jossan ;D



Omnomnomnom!
Jag köpte ett weinerbröd (som jag delade med pappa) och ett vaniljhjärta
Jossan köpte en räkbaguett (som hon delade med mina hundar xD) och ett vaniljhjärta :)




Efter fikamumset så drog vi in igen för det var fan outhärdligt varmt tyckte jossan.. så var vi inne ett tag och glodde på tv typ... eller ja.. jag glodde på tv (Ellen show<3!!!) och jossan sov i mitt knä eftersom jag kliade henne i håret... haha..
Efter att hon fick sova i kanske 2h så bestämde vi oss för att gå ut igen.. Till parken bar det av den gången :) jag doppade fötterna i fontänen.. Dom håller på att rensa parken här utanför eftersom det är något "huskvarna 100 år-event" i helgen :) och då bytte de även vatten i fontänen... Här har ni en video :D



Sen satte vi oss på gungorna och chillade typ, tills det var dags för oss att gå till affären och köpa dricka till jossan och hennes vän som hon skulle möta upp i huskvarna hamn vid halv fyra idag..



Vi promenerade till hamnen ihop och sen lämnade jag henne där för att få va med sin vän själv.. Här kommer en några bilder på min lilla egenvandring...









Efter den lilla promenaden skulle jag hem och laga mat. Innan jag blev klar hann jossan komma tillbaks, och jag hann ringa och bjuda in mamma med :).. anyway! Det blev SVINGOTT! jag äger! ;D.. spaghetti och köttfärssås.. Yummie!




Efter maten iaf så hade vi bestämt oss för att se änglagård.. och till det ville jossan ha något gott.. så vi gick till affären och hittade MASSOR med goda saker :D





öhm.. ja..sen såg vi på film.. och nu ska vi sova typ.. jag ska upp tidigt imon och hänga med mc nämligen ;D

Just ja.. HAHA.. hände något helt sjukt oväntat när jag och jossan satt och fikade ute på gräset.. Hundarna var med oss.. Meg var sneaky bitch så jag var tvungen att filma.. hahahaha..




Rätt som det var när jossan skulle räcka sig efter sitt glas så tittar vi båda ner.. blir helt tysta.. inser vad vi ser, börjar asgarva och sen blev jag såklart arg på meg för man ska inte göra så, men jag kunde fan inte skälla på henne hahahah fyfan vad söt hon var! och våran reaktion gjorde allt så mycket roligare... vi bara ".....?wtf händer" ahahaha<3

Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

Åh, jag älskar colin Nytleys filmer! Och älskar Helena Bergström, och henne får man ju typ på köpet när man kollar på hans filmer, haha! :p - vad tycker du om hans filmer?

2011-06-05 @ 00:57:24
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0