Man in the mirror

alltså..lilla jackson.. jag tröttnar inte på hans låtar.. även om dom inte är sådär EXTREMT bra osm man bara njuter och aldrig vill sluta lyssna, så är dom faktiskt riktigt bra... iaf dom jag har på min playlist haha.. men ja! nu ska jag berättao m dagen :D

Jossan fixade sig och jag tittade väl på typ.. sen drog vi iväg ut.. och det började SÅKLART regna... vi skulle iofs till a6 så vi fick ju tak sen.. men jaja.. väntade på bussen i 8 minuter med en liten skur över huvudet...
och resan dit tog fan en halvtimme.. shit vad segt det är med 13bussen om man bor långt upp på söder (för det är väl så det heter där hon bor? XD...) anyway! vi åkte på ett mission: att hitta en bikini till josefin ! : ) .. det failade vi med.. men jaja..Vi gick in på HM,bikbok, Ur&penn,McDonalds och Lindex på a6...sen åkte vi till stan och kollade in ONCE, gina tricot, monki..sen hann vi inte mer eftesom jag var tvungen att åka hem och ta hundarna.. GUD VAD jobbigt det var att vara stressad.. sen gillar jag fan inte att gå i affärer... Jossan tittade på exakt ALLT, vilket ofc inte störde mig så mycket.. men jag började också titta och jag ville bara ha allt.. fick fan panik... ville bara ut ur affärerna så fort som möjligt.. men jag fick med mig saker hem.. från HM, Ur & penn och Once..
Slösat upp 330kr idag ungefär.. och för det fick jag en skjorta, två par shorts, ett par örhängen och ett nagellack samt 2 cheeseburgare.. så det är endå rätt ekonomiskt måste jag säga.. det enda "dyra" var inte till mig ändå.. och det var skjortan..






Om hasse nu läser detta så ber jag han att hoppa över detta inlägget.. för annars kan jag inte skriva ut priset.. och jag tror han faktiskt hoppar över att läsa detta.. så ja.. denna skjorta fanns på H&M och den kostade 149kr
detta ska bli hans födelsedagspresent, om den passar.. annars kan jag lämna tillbaks den eftersom han kommer hit snart och kan testa den, innan jag tar bort lappen :)

Om jag inte hade köpt skjortan så hade jag slösat 180kr på 5 saker , vilket är riktigt shysst.. :)

Detta var vad jag inhandlade.. jag såg att ur&penn hade rea.. och jag har velat ha de där örhängena enda sen jag såg dom en dag för fleera månader sen, på en brud.. och NU när det var rea passade jag på :D ..29 kr kostade örhängena..
Shortsen sitter PERFEKT på mig! trodde inte det var möjligt typ... fast jag hittade dom helt ärligt på barnavdelningen :$.. det är lite awkward....anyway..49kr styck..
Sen nagellacket hittade jag inne på once.. Jag ville ha ett nytt nagellack och jag spanade som fan inne på lindex men allt var så dyrt! fem ml för 45 spänn?!.. denna kostade 29 kr och var 10 ml, även om det inte är känt märke.. men jag tänkte testa, är det bra så är det ju toppen :D...
Så ja.. 160kr + två cheese.. is nice..
ÅH! är så NÖJD med att dom verkligen satt perfekt på mig.. fyfan vad det ALDRIG händer annars... och örhängena!<3 känner mig ekonomisk som väntade tills rean (H).. haha..



Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jagstäda, så veti nte när (eller ens om... klockan är ganska mycket) jag skriver igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0