Massa videos :)

En liten bä viftar på svansen :D





En liten bä skuttar :D Haha sjukt cute... <3





Ett ganska onödigt klipp.. jag rider på en liten shetland ^^



Sen kommer första videon från liseberg. Fan vad jag inte var nöjd. Alls. Usch. Jag var livrädd.. första gången jag testade uppswinget. Jag trodde seriöst jag skulle svimma....><




Wiktor, Håkan & Tei åkte den nya atmos fear... cpbarn seriöst... galet. Man ser inte direkt asbra.. men ah,, dom sitter där åt höger iaf.. den längsta i bild (på hela attraktionen iofs...) är håkan




jävla flumride... De två sista båtarna är vi... Jag & Wiktor i den näst sista på videon.. satt två småtjejer framför oss också.. sen kommer Oskar, Håkan & Tei i den sista båten




Sista videon är på Hang Hai :).. Jag, Leena, Tei, Håkan, Oskar & Wiktor åkte.. Vi gör peace mot kameran (H)
Ganska seg i början, innan karusellen drar igång.. meeen hasse filmar en rolig sak där någon stans i början innan vår karusell drar igång ;D haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0