Mätt.. Men vill inte! >.<

Grejen är.. jag och pappa handalde massa idag. Vilket innebär även godsaker som polly, kexchoklad, chokladpudding, chips, vit choklad, räkor i lag(till mackor..), bryllépudding, mazariner, marabouchoklad,maränger,grädde,banan, chokladsås(fyra sista till marängschwiss<3), cocacola, glass .. men jag har precis smällt i mig en fet nötköttpepparbiff och en fjärilsbiff.. grillade.. årets första grillat<3<3 (för förra gången jag skulle grilla åkte jag ju in på akuten....) samt pommes och bearneissås...... Jag är så mätt så jag kan spy typ.. och jag vill inte vara det, för det finns så mycket annat mumsigt! >.<

åh.. Så.. Ja.. det suger. menmen ;)... det lär ju inte var slut imorgon iallafall! haha.. Har precis lagat & ätit mat (jag gjorde iofs bara såsen.. men ändå! ) och jag är mätt och trött.. Så sista timmen av den här kvällen (jao, tänkte sova vid 22) tänkte jag att jag skulle pula lite i mitt rum med saker.. har t.ex. inte tagit bort prislapparna på allt jag köpte igår.. vill lägga in kläderna i garderoben och de andra sakerna bland mina flyttlådor...


Random bild från mobilen...Mina pins :)


Imorgon är det söndag och mors dag , då tänkte jag att jag skulle söka lite lägenheter (orkar inte göra det mer idag..) och sen åka till mamma ofc, gratta henne lite fort och framförallt hämta flyttlådor så jag kan packa allt mitt.. :)
Sen på kvällen blir det lite körkortsteoriläsning ;D


Säger sovgott nu och jag hoppas att jag kan somna inom 1,5 timmar.. annars lär jag skriva här igen iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0