Mitt hår<3!

Ska strax laga mat med pappa men måste bara visa lite bilder på mitt hår.. haha.. alltså i förrgår (om jag minns rätt? kanske igår? tror det var igår kanske...? HAHAHA)
ANYWAY!! efter att jag ahde duschat håret så blev det såklart ljusare som vanligt MEN..det blir så JÄVLA lätt att forma.. jag hade en toffs i håret i typ 50minuter på kvällen igår eller förrgår.. och såhär blev håret..?
Helt galet.. o.0









Ursäkta devilseyes, cpmun och bara.. extremt oposig bild o.0 jätteful rent kroppsligt helt ärligt.. haha.. men jaja, håret var ju poängen xD

Kommentarer
Postat av: Boris

Men, du bilden är ju grym. Schysst hår och jättesöt. :)

2011-05-30 @ 09:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0