Mycket som skett!

Hejsan :) I morse innan jag drog iväg till socialen & arbetsförmedlingen så kom hasseoch leena hem och vi pratade lite och sa hejdå typ.. hasse åker nämligen tillbaks till karlskrona idag..

Jossan kunde inte vara idag... så då gör jag annat.. typ städar ;P ..
Socmötet gick jättebra.. fått en ny handledare som är lite yngre.. Lika trevlig som den första iallafall :) Och de är så förstående... jag mår nästan dåligt av att sitta där och berätta om alla mina flaws.. men dom tar det så neutralt.. det är inte "ÅH GUD VAD SYND!!!! DU FÅR 10k EXTRA FÖR DU ÄR SÖT OCH LITEN OCH DET ÄR SYND OM DIG!" och inte heller "jahapp men det ska gå att lösa på något sätt! du kan säkert aktivera dig med detta och detta och detta, det klarar vem fan som helst".. Utan dom är mer "ja okej.. vad säger läkaren? Hur mår du själv?" osv.. Jätteduktiga :) ..
Känns bra.. !
Jag skickade in min sjukskrivning dit också såklart och så gick jag sen efteråt vidare till arbetsförmedlingen och lämnade in den där också...
Skulle köpt ett sommarbusskort men det blev inte av eftersom jag insåg att jag inte hade pengar.. haha..


Bild från igårkväll när jag var ute med de fina vovsingarna på kvällen :)

Tänkte såklart även berätta om gårdagen för er men det blir i ett nytt inlägg :D
Små korta är enklare och roligare tycker jag..
Dock har jag massa att göra idag.. ska fixa naglarna, städa, dammsuga, träna, duscha, tvätta örat typ (pga att vi gjorde hål nyss.. jagoch mc).. samt blogga! så om jag skriver ett inlägg till nu så kanske det inte blir något mer förens framemot kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0