On the road!

Heyo! såklart blev det massa bilder under resans gång så here goes :D



Det var vackert väder och jag var lika nördig som sköldpaddan <3




I bilen var jossan taggad ;D




Vi stannade på donken i vetlanda för att köpa glass och använda oss av toan..och på toan var det sånt shysst jävla ljus så jag tog en egopic, men hann inte mer än en för jossan började ropa..hhaha..



Mjukglass & jossan <3




HAHAHAHA det här var dagens roligaste <3 verkligen attans bananer.. HAHAH FYFAN VAD DEN VAR ENORM!!!!!!!! eller DOM! det var flera stycken.. HAHAH helt jävla galet.. jag var den enda som inte kunde sluta skratta..men jag var precis nyvaken också... hahaha galet... dessa hittade vi då på citygross nere i karlskrona om någon är intresserad :D



Jag menar.. jossas hand är ganska stor.. eller alltså.. SOm en hand är... HAHAHA det var sjukt kul <3





Kommentarer
Postat av: Boris

Ooo, det är så nice med små mini roadtrips så där. Vill också. Hänga på till kolmården eller liseberg snart btw? :D

2011-05-09 @ 10:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0