Oslo, baby?

HEY!:D sitter fooortfarande hos mamma.. käkar kärleksmums nu som jag, wiktor och jossan bakade igår :) Jag saknar pappa lite =(.. men ah anyway, jag skulle ju fixa bilder till er... och såklart fattar jag inte ens hur man fucking sparar ner dom från jävla hotmail..sitter inte på min dator, och den här har något annat jävla program..
Men nu fan?? HAHA VAD ÄR DET HÄÄÄR.. omg. nu kunde jag spara ner som vanligt.. aff...

Aja ;D Här står jag i en klänning som Sophie äger.. Det är jossas vän.. vi var hos henne när jossan hade hennes lägenhet.. och jag var fan i paradiset.. Hon hade sååååå mycket XS kläder <3<3<3 men väldigt mycket var ändå för stort.. förrutom KLÄNNINGARNA.. omg så jävla bra dom var <3 älskade dom.. aff.. och anyway här står jag i en som jossan sa att Sophie tyckte var lite för liten











Sen funderar jag på om jag ska till Oslo i helgen? det beror på vad kirsty tycker :D .. hoppashoppashoppas!

ööhm..ja just ja.. hade lite mer bilder att visa :)
Det var valborgsfirande hos Leena :D



Det var några trevliga göteborgare där som hade med sig massa finöl.. och jag gillade faktiskt en! Wtf?! haha..det var någon veteöl... anyway... jag träffade även Tim, mitt ex.. det var lugnt faktiskt.. och han var asglad som vanligt när han är full.. och så hade han några cp jävla ögonlinser.. höll på att skita ner mig när jag såg det.. blev riktigt rädd .. fyfan.. känslan jag fick var verkligen typ "shit nu dör jag"..obehagligt..

I måndags var jag på badhuset. Jag som hatar vatten.... det gick faktiskt ganska bra.. Dock höll jag på att börja störtlipa en gång.. men det gick.. efter att jag hade andats ut paniken... fyfan.. och tillslut var det faktiskt rätt kul :).. Sarah var med.. Ååh vad jag gillar henne <3 haha..
Nyduschade. Wiktor, jag & Sarah











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0