Polly! :D

Mmh! ..sitter här och avnjuter fem stycken pollygodisar<3 yumyumyum!

Igår la jag mig runt halv elva, väntade till halv tolv på att wiktor skulle ringa, snackare till typ tolv..sen kunde jag inte somna förrens ett ändå -.- jag höll preciiiis på att somna en gång, men då fick jag ett sms-.-
Sen vid tre var jag uppe och gick på toa..
sen vaknade jag av att det var ljust i rummet runt klockan halv 8.. och sen ringde larmet vid nio, jag stängde det och väntade på mitt 10-alarm istället..

Så. Nu är jag uppe :) Nu ska jag käka lite piller och sen fixa lite i mitt rum för det är stökigt igen.. det blir nog att läsa lite körkortsteori också, samtidigt som jag väntar på att pappa/klas går upp så jag kan få hjälp att hämta flyttlådor hos mamma.. :)



har sjukt ont i magen. borde inte ätit polyl. Har en kvar av dom fem, och jag vill inte äta den...uh =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0