SÅ jävla störande..

Herregud.. nu syns inte nya inlägg !? BAAAAAH. vet inte vad jag ska göra... men aja.. i väntan på att jag åker till jossan så........................... NEJ!! NEJ NEJ NEJ. har ju fan möte imon. och jag ska sova hos jossan? Failat..........
Hepp,. nu blev jag mer irriterad. jag vill inte vara det. vill vara en glad tösabit..

Istället fokuserar jag på min fina underbara vän Thåström <3.. jag måste skärpa till mig.. glömmer alla möten nu för tiden.. glömde ju simmningen idag -.-
Snart börjar pappa jobba :) spännande... det är nattjobb ofc..


Random slappbild från när jossan, jag och wiktor solade på ballkongen.. denna bilden är typisk sån där som jag egentligen inte gillar p.g.a blekheten, kinderna, näsan, men sen ser jag dom ljusa attributen som t.ex. att mitt hår är awesome, mitt halvflörtiga/charmiga minspel och min nästan flawless hy, då blir bilden helt plötsligt mycket bättre (Y)!


FÖRRESTEN! hahaha.. jag vet inte om jag har skrivit om mina rage-attacker.. jag kan bli sjuuuuukt arg (verkligen obeskrivligt arg, jävligt fort) men det händer inte så ofta.. och jag tror faktiskt det är över ett år sen sist... den sista dampet jag kommer ihåg var när jag började bråka med de där jejerna i skolan som var flera stycken... och det var fan över ett år sen... såå Camilla- Damp free since 2010 ;) HAHAHA.. som folk på AA-möten .. is nice!
nån borde ge mig en sån knapp tycker jag ! ;D

Hoppas det här inlägget syns nu....

Kommentarer
Postat av: Hippie

Haha fortsätt att arbeta på dina aggressioner du;D (y)

2011-05-10 @ 13:26:55
URL: http://dangerhippies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0