Sjukan here I come :)

Ska som vanligt ut till sjukhuset några gånger per vecka.. hahah.. denna gången är det för att hämta upp ett viktigt papper som jag behöver tills imorgon... så inga tester, inga träningar, inga jobbiga besked osv.. :) skönt!

meeeen jag måste käka mina piller först.. och sen har jag ont i halsen >.< så te blir det också... och borsta tänderna.. så jag har ju en stund på mig här..

klockan 17.02 går bussen in till stan, för att se på hasse och leena..ska vara där lite tidigare för att kunna tränga mig fram och få en bra plats där man ser dom :)

Så tills 17 ish så ska jag städa, dammsuga, fixa naglarna, dammsuga, träna, duscha, blogga o.s.v.. kommer ju inte hinna allt, men ja.. har iaf en hel del att göra ;D.. ååh kommer få så mycket fina bilder att visa här sen efter balen :D Mmmh! iz nize!

Studentbild<3




aouch... Kom precis på att jag ska vara med jossan idag med.. o.0.. HAHAHA.. jahapp.. det blir ju lite tight men milla fixar ;D

Kommentarer
Postat av: Elena

Millsiiii taaaa borrt.. tycker den är fin men lite för "privat"(A) hahahahah.. du får ha den men inte viiisa:D puss

2011-05-24 @ 20:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0