Sjukgymnastik!

Hejsan :) jag gick precis upp .. 10.34 går min buss till sjukhuset..Jag ska även gå till hjärtavdelningen där för att höra med dom ifall allt går bra med alla papper som ska fixas.. sen typ så fort jag kommer hem måste jag duscha och städa mitt rum..därefter fixa naglarna, fixa med csn och ringa högskolan här i jönköping..

Känns som en ganska tråkig dag om man ser på arbetsuppgifterna.. men det ska nog bli bra..
Åh. aff. Blivit inbjuden på tre olika saker i helgen som alla verkar askul..men jag har inte råd.. haha..
Åka till Oslo och träffa kirsty, Åka på kryssning till Åland eller gå på en burleskfest i stockholm.. fast om jag hade haft pengar hade det nog ändå bara blivit "det vanliga alternativet" och åka till oslo.. mest för att kryssningen känns halvbra eftersom jag bara känner personen som ska dit lite halvt.. och burleskfesten verkar riktigt kul.. man behövde inte klä ut sig osv.. så det är ju nice.. meeen det är i sthlm? Så mycket slöseri det känns som, bara för att åka till en burleskfest..

Oh! oj.. nu måste jag skynda mig.. sitter i underkläder och jag måste gå om 15 minuter haha..



Lite kaffe skulle nog göra mig gott.. (Ja. Mitt kaffe ser ut sådär... som oboy I know.. -.-.. Liiiite kaffe, myyyyyycket socker och myyycket mjölk (Y))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0