Slicka uppåt, sparka neråt!

Sitter och diggar till ebba grön just nu.. diggar.. HAHA fan vad fult ord.. tänker direkt på den där fula "nicke och nilla sången" - jag diggar dig.. haha.. Jajjaaaa.. tänkte bara berätta att träningen gick awesome.. var lite jobbigt idag men det gick bra iallafall...

Har en hel del att göra idag så jag vet inte riktigt hur mycket jag skriver... och vädret är ju fan AWESOME så jag vill ju inte ens vara inne och göra allt jag måste.. men jaja..
Förövrigt så lyssnade jag på the ark - 2000 lightyears of darkness och blink 182's - stay togheter for the kids i morse.. och i arks låt så var det så fiiiiiiiiiiiint fiolspel i slutet.. herregud vad jag blev sugen på att lära mig fiol! och sen i blinks låt så var det jättefint pianospel under låten.. så JÄVLA AWESOME.. och jag kommer såklart inte börja spela intstrument, varje gång jag försökt så blir det katastrooooof.. så nej, tänker inte sänka mitt självförtroende, hahahaha.. så istället så har jag bestämt mig att om jag känner någon som kan spela fiol eller piano när jag är äldre, som kommer på mitt bröllop (som jag förhoppningsvis iaf har??.. jag vill ju gifta mig fast samtidigt känns det lite lame...) så ska de personerna som i bröllopspresent ge mig ett stycke musik ;D

Låter väl som en bra idé? inte så girigt heller :)

Josefin kommer över med snart ju kom jag på.. hehhh. måste skynda mig att fixa till lite i rummet.. för jag har gjort kaoZzZ med mitt rum..





AAH! I LUV IT! <3.. haha.. Mc har lovat att när den blir för liten så ska jag få ärva (H).. dock.... hon har blivit mindre nu än innan så det lär ju fan aldrig hända =( SLUTA GÅ NER I VIKT MC! jag vill ha dig bullig så jag kan få din tröja (A).. haha nej, det är faktiskt inte sant.. jag gillar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0