Softardag?

Hejsan :) jag tror att jag bara endast ska kolla på massa massa filmer idag. jag är inte alls på humör för något.. Ikväll kanske jag tränar också.. Imon ska jag till sjukgymnastiken och sen ska jag gå till hjärtavdelningen för att höra hur det går med mina papper...
Borde städa undan lite i mitt rum med, så det lär jag göra.. men just nu är jag bara mätt som fan och trött...så nu blir det skönheten och odjuret två (eller osm jossan sa imorse.. Snövit och odjuret.. HAHA failat<3)

öhm.. ja! ni ska få en outfitbild senare också :) Så kommer blogga mer ikväll och sega runt, om vartannat...


Idag var jag och jossan ute och solade ett litet tag, sen gick jag in och disskuterade familjegrejer med pappa och sen åkte jag & klas till affären, jossan åkte hem.. sen lagade vi mat och nu har vi ätit.. så det har verkligen inte hänt något överdrivet kul idag tyvärr..




Ja just ja.. jag solade ju i fleeeera timmar igår plus någon idag.. med olja på kroppen ( därför det glänser så mycket på bilden), för att det verkligen skulle bli någon skillnad på färgen. INGEN. Ingen alls..sjukttttt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0