SOVA <3!

MIWH! jag gillar egentligen inteatt sova.. känns som tidswaste.. men nu ska det bli så jääävla gött att somna.. ska upp om 9 timmar och sen hålla igång i minst 17 timmar.... abo I tell you. Redbull here I come (om jag får köpa.. jävla as -.-) ... ööhm.. sjukt trött vet inte ens vad jag tänkte skriva.... Mc har precis vart här. SUpermysigt, jag gillar den ungen :) vi testade kläder och sen försökte hon fixa mascara på mig.... HAHAHA .. inte för det gick åt helvete, men fan vad obehagligt det var och hon förstod inte hur nojig jag kunde vara över det.. men det är fan inte kul att ha en svart sak kommandes mot ens öga hela jävla tiden =(.. men mc var så duktig så <3


aaaanyway .. aah.seriöst.. AHAHA jag glömmer vad jag ska skriva hela tiden.. sjukligt trött..så nu avslutar jag här...

Random bild från skrivbordet :) Jag, Walter & Philip på halloween 2007..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0