Stuvade mackaroner och falukorv

hmmm... Har precis lagat mat.. och mackaronerna blev bra den här gången.. inget fastbränt osv.. bra smaksättning.. men ofc så kokade mjölken över.. så ska gå och rengöra spisplattorna sen när spisen är kall..

blev gott, jag är mätt, nöjd och förbannad i allmänhet.. Åh så jävla fett irriterande saker som händer.. för en timme sen satt jag här och skrattade åt johan glans, sen skulle jag laga mat och då kom en störande sak efter en annan och nu är jag fan i pissmode -.- blöööööööörgh. Ska iaf städa mitt rum, ringa morsan, betala räkningen och fixa spisen såklart..sen måste jag träna med. fyfan vad jag hatar alla måsten just nu.. i förmiddags var det awesome, då kände jag att jag var nyttig och duktig och allt såntdär, men så fort humöret ändras så blir allting mycket värre.. haha.. störande...
anyway en sak som jag tänkt på varje gång jag gråter (men inte riktigt kunnat analysera så väl, eftersom det inte sker jätteofta) är att jag gråter mer ur höger öga.. eller.. det börjar nästan alltid där iaf... samma sak så svettas jag mer under höger armhåla än vänster.. jävligt wierd.. men liksom känner jag att tårar börjar bubbla upp inom mig så brukar jag försöka luta mig åt vänster för att det inte ska "poppa" över i högerögat och börja rinna massa tårar.. hahaha.. nä usch det lät bara jävligt konstigt kanske, men thats schmii..

ufft. för att peppa upp mig så jag gör alla sysslor så ska jag dra på ett himym avsnitt.. eller kanske 2,3...fyra? fem?...




vad gör den bilden här?
jag ville bli peppad. räkor är gott. jag blir glad av räkor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0