True blood

Blir lite trueblood nu innan jag ska lägga mig.. Mamma och jag lagade lasagne idag :D  imon är det måndag, vilket innebär sjukgympa.. men jag ska också iväg till blodprovstagningen för waranet :) har inte så mycket att berätta om nu.. Festen igår var riktigt trevlig :) Jag träffade Tim också, vilket var mycket enklare och roligare än vad jag förväntade mig... åh vad jag längtar tills jag har en egen lägenhet! Har vart hemma hos mamma ensam med wiktor nästan hela dagen.. shit vad fridfullt det är när det känns som allt står still..



Kommentarer
Postat av: Jennie

True blood är så jävla bra, dock såg jag o calle klart avsnitten för längesen så nu väntar vi på nya säsongen. En annan serie jag rekommenderar starkt är Sons of Anarchy!! Och Prison break;)

2011-05-02 @ 23:24:00
URL: http://porkiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0