Utmattad.

puuuuuuuuuuuh! har stressat sönder här hemma för att vinna över wiktor.. jag skulle städa och dammsuga och packa innan han hann tvätta klart. jag vann (H). Så nu har jag städat och dammsugit och packat.. dock blev dammsugningen kanske inte den bästa, men jag kom på att det inte gjorde något eftersom jag endå inte ska vara hemma.. en sak däremot.. jag insåg samtidigt att jag skulle ta den rena tvätten, så det gjorde jag också :)
-Duktig-
sen så kom jag på att jag skulle ta disken, men det gjorde klas som tur var.. och nu har jag bara ett måste kvar.. Träna! gött moooos. jag är så bäst.. känner mig produktiv men så jäävla utmattad och trött och bläbläblä.. mc kommer inte förrens om två timmar.. döda mig =(

HAHA...hittade den här bilden precis nyss.. omg <3



imon har jag dock en jävla massa viktiga saker att göra också..
Först och främst så ska jag till banken. Sen till apoteket. Sen till stan med mc (får gå fort.. och jag måste byta ett plagg som jag köpt...) sen ska jag duscha och sen kommer hasse så jag kan ge han hans present och sen så ska jag åka till mamma och sen ska vi ut på krogen..typ...
Puuh.. much to do much to do! jag vill bara sova =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0