Way up high, or down low, I'll go wherever you will go

Huhu! jag ska strax gå iväg och fixa tårta :) Tänkte bara skriva lite kort om vad som mer sker idag.. Jag ska städa (okej jag vet, har skrivit det i tre dagar nu.. men jag har faktiskt redan börjat idag.. så det kanske faktiskt blir av ;))och sen kommer mamma runt 17 och vi ska käka tårta och "fira" klas...

Just ja!! Imon :) .. imon ska jag handla massa saker.. fast en hel del vuxengrejer =/.. känns sådär att slänga ut sina pengar på vuxengrejer.. haha.. BOOOORING! som pappa sa^^..
Fick mina pengar .. skulle ju till oslo om jag hade haft dom tidigare men äsch.. får bli en annan gång :) Kirsty finns alltid i mitt hjärta iallafall och vill jag ringa så är det bara göra det..
Ska iallafall handla panodil, amias (blodtrycksänkande), Batterier, Duschartiklar, Vanish, Microvågsung, Dammsugare och dammsugarpåsar... Kommer gå på lite mer än 1500kr... >< Känns....tungt!


HAHA woooh... Hittade en riktigt gammal bild på mig.. Tror Viktor tog denna o.0 jag var väl typ 13.. och det var första gången boris såg mig minns jag.. haha..Jag saknar det linnet så jävla mycket =( och skärpet?! vafan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0