Workout!

Huuh.. Träna är inte kul längre =( ..känner mig inte peppad.. haha. men jag måste tänka att jag hjälper mitt hjärta :)
ska ringa mamma nu lite och sen blir det bara tråkigheter resten av kvällen tills jag ska sova.. så det blir nog inget blogginlägg mer.. tror jag inte iallafall.. Hoppas ni sover gott :)

Jag är faktiskt trött.. vilket känns så jävla sköööönt, så jag kan sova i tid, så jag kommer till min sjukgymnastik imon i tid osvosv.. MÅSTE bara göra två saker innan jag lägger mig.. det är att ta hundarna och att ringa mamma.. så det blir nog faktiskt bara det jag gör.. så får resten vara tills imon.. om jag nu inte vaknar till när jag går ut.. det skulle suga röv...

Dagen har overall vart ganska hyfsad ändå..trots kasst väder, trots irriterande människor och trots alla tråkiga måsten..


Random bild.
Ting <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0