Brr it's cold in here, there must be some torros in the atmosphere! ;D

Jag tänkte ha rubriken "HEJ MINA KÄRLINGAR!" sen insåg jag att jag inte ens vet vad ordet kärling betyder.. vad är det? är det någon man håller kär? eller är det en medicinsk term för kärl-grejer?
Det fick iallafall bli en cheerleaderramsa som rubirik. JÄVLAR I MIG vad det blåser här. Jag blir så besviken. Jag vill bara kunna vandra med min hund och ha det bra utan massa mr. wind överallt. Igårkväll när jag gick med hunden så var det awesome, det var lite kyligt men ingen blåst.. utan bara lugnt och fint gick vi, busade lite och det var faktiskt inte ens regningt och geggit.
Just nu ligger finhunden bakom min rumpa och värmer sig <3.. vi sitter på en "får pläd" tillsammans, det är det enda som är kvar i vardagsrummet typ..



Donna är en sån hund som kan lägga sig precis vart som helst och ha det gött. Hon verkligen släpper loss alla små minimuskler och lägger sig som en säck potatis.. eller typ.. helt.. tänk er en sövd hund, ungefär SÅ tung känns hon när hon väl ha bestämt sig för att lägga sig någonstans.. hahaha..


jaja, nu måste jag börja fixa innan skolan :) Bussen går om typ 30 min..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0