Huvudvärk och laborationer.

Hej. Jävlar vad jag har ont i huvudet. Fyfuck ärligt talat.. Nu ska jag iväg till skolan och ha labb i 4 timmar. Jag önskar att jag hade haft några panodil kvar, men det verkar som att wiktor har käkat upp allihop.. >.<

har inte hunnit skriva på ett par dagar.. Igår hade jag skola och kom hem 16..sen gick jag och wiktor direkt och storhandlade, därefter lagade vi lasange och sallad och under tiden som lasangen var i ugnen så kom min gamla vän amanda hit.. awesome dag. eller eh, kväll! Vi drack te, käkade mat (okay, inte amanda), tittade på Dumbo och spelade kort :D

Sen i tisdags hade jag också skola såklart, till 17 så jag var hemma runt 18..därefter pluggade jag till 20 och då tittade jag på tv hela dagen..
En sak som skedde i måndags.. helt galet att ajg inte har hunnit berätta. Men jag tror nästan jag vet vad jag vill bli! :D jag måste gå till skolan nu, och kommer förmodligen inte vara alls pepp när jag kommer hem iochmed den jävla extrema huvudvärken.. men jag ska försöka förklara asap :D


Bild på manda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0