I be popin' those pills.

hellu. Har en stor 2 cocacolaflaska jämte mig.. Dricker ur den och tar mina pilller. Such a slusk. hahaha.. aaaah anyway det är fint med mig men jag är trött så in i helvete.. och jag ska plugga heeela jävla veckan till tentan i organisk kemi (jag fattar ... vääääldigt lite av det här. Herregud. Och anteckningarna?? De är bara katastrof. Allvarligt talat. Varför gick jag på föreläsningarna? han sa ju bara vad som stod på over head papperna( som går att ladda ner på hemsidan) anyway...)


Bild från innan jag flyttade hemifrån när jag packade meidicinskåpet..


Min helg har vart... Fylld av godsaker^^ och väldigt mysig och trevlig och underbar! Dock måste jag börja packa osv nu... blä, nu fick jag ont i huvudet.. Ha en fin dag iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0