Ofantligt

Definition: Oerhört, enormt, mycket, väldig, jättestor.
Så mycket betyder jag för wiktor, enligt en av hans vänner...
Imponerande.. Jag trodde inte ens dom snackade om sånt där. Fast, det kanske dom inte gör.. Han kanske bara visar det ändå.. även om hans vän är känd för att krydda lite.. så.. om vi iallafall minskar det till "rätt så mycket".. så är det väldigt imponerande.. För mig var det en omöjlighet att få wiktor att visa om han var glad innan.. Han kunde gärna säga när det var något som störde honom liksom.. men bra känslor var liksom inte hans grej.

Jag är iallafall glad. Nästintill lycklig. Eller, är jag lycklig?.. Jo.. minsann! tamejfan.. det är jag ibland

Hey boy. Du är fin <3




Min helg i jönköping var så nära perfektion. Jag missade dock boris och hans födelsedag och yum yum cakes som TB hade gjort.. men jaja, nära perfektion still. Träffade min underbara familj (även hasse som flyttat till karlskrona) och fick träffa Ting ting och samone :D <3<3<3 samt att jag fick slappna av. Eller lite kanske... skolan var ju alltid in my mind.. ja..

I helgen kommer wiktor hit, i veckan ska jag plugga och gå i skolan till 17 nästan varje dag..sen ska jag plugga, handla och duscha typ.. My week.. heh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0