Studier :)

Helluuu! jag ska precis börja mitt pluggande .. Idag slutade vi 12 och sen drog jag till stan, kollade in "blodtappen" (drop in där man kan ge blod, hur jävla smart är inte det?! ) och tänkte donera, men dom hade inga sånna bössor tyvärr för dom stod kvar på sjukhuset..Jag själv får ju inte ge blod eftersom jag väger för lite och dessutom har hjärtproblem.. Men glöm inte SHARING IS CAREING :)

och sen köpte jag faktiskt med mig en liten blomma hem. En nejlika blev det. jag ville piffa upp köket lite när jag skulle plugga, och den färgen passade jättebra med de lila ljusen som gabriel har i köket hehe.. och den kostade bara 10 kr så wtf liksom..
Sen har jag lagat mat, diskat aaasmycket och vandrat lite med Donna, spelat lite datorspel och chillat typ.. I helgen kommer wiktor :D Cant wait! jag saknar honom jättemycket. Och idag kommer Kirsty hem till sin familj :D wiiie



skriver kanske sen igen :)
förövrigt så har det vart en uuuuuuuuunderbar dag här i linköping! Vädret har vart helt underbart :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0