Perfect Timing..

Jag har inte riktigt hunnit berätta allting om dagarna nu.. Bl.a. om att jag har sett den nya twilight filmen! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad bra den vaaaar! så mycket bättre än alla andra. men jag tycker fortfarande att hon borde vara ihop med jacob. han är snällare, varmare och snyggare. Ljuger inte för att försvara henne. Fucktard vampry =( nej okej. han är också fan tagen ur en saga (no shit hahaha!) och made till en perfect kille ungefär..





Anledningen till att jag såg bion trots pengabrist var för att för exakt en vecka sen, den 22 november.. så kom jag hem runt kl 17.30 från en lång och dryg skoldag av labbrapportskrivande och föreläsningar.. Då så steg jag in
 lägenheten och wiktor sa "stanna!" .. So I did.. eller nej, jag gick nog på toa faktiskt.. toaletten är precis vid ingången nämligen..
och sen tog han mig i handen och in i sovrummet, jag tänkte "yes! han har städat!".. så jag frågade "har du städat mitt rum? :D" men nej. HAHAH.. In kom vi och han satte mig på sängen. Det var röda ljus tända .. cute ! så satt jag där och han gick iväg,  sen kom han med en bukett blommor och en HEL LÅDA med skumtomtar som jag älskar så mycket :D HAHA ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ <3 vad glad jag blev. Jag började faktiskt gråta =(..


Sen.. Efter lite pussar och fjantiga tårar från mig och massa tack och "du är bäst" meningar så tittade han seriöst på mig och så sa han "du jag har en fråga.." och UTAN att jag ens hann tänka att jag skulle prata, så hade jag redan slängt ur mig "oh förfan nej" HAHAH sen blev jag så chockad av vad jag sa, för att jag insåg att jag sa det som en reflex.. HAHA.. så tittade han på mig och skrattade lite, så sa han "vill du äta middag med mig ikväll?"
Det var frågan. Haha <3!!!!
och jag sa att självklart ska vi äta. Minns inte vad vi lagade, men gott blev det. Tror det var nudlar, kyckling, wok och teryiaki sås.. och så sa han även att vi skulle gå på twilight filmen, om jag nu fortfarande ville det (jag hade tjatat som FAN på honom.. hahah! "VI GÅR SÅ FORT JAG HAR PENGAR! DU MÅSTE!!!!"..) och självklart ville jag det.
Vi reserverade biljetter, men efter maten blev vi så jääävla trötta (ville egentligen från början bara hem och sova från skolan.. heh) så vi somnade och sa att vi skiter i filmen. Men vi vaknade bara någon timme efteråt och då gick vi på filmen ändå på kvällen :)
Det var LÄTT värt det, även om det var segt att gå upp dagen därpå (but I DID!)




Sen i söndags, denna söndagen som var nyss.. Då var det julskyltning här.. Mysigt! Fast.. vi hittade typ ingenting.. vi hittade en scoutkår som fortfarande hade sina stånd öppna.. Klockan var väl 15 när vi kom ner, marknaden skulle stänga 16.. Men vi fick iaf åka gratis häst och vagn :D Supermysigt! trots att det var storm hihi.. AWWW <3.. jaja.. det var awesome. och hästen var ascool ärligt talat.. helt musklig och söt och... mmh! det lät så fint när den klampade med sina hovar i gatustenen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0