åh. :)

Eftersom jag inte har något direkt vettigt att blogga om så snattar jag en idé från MC.. Sånna där listor ni vet.. som man gjorde på lunarstorm eller bilddagboken.. haha :D sånt är mysigt tycker jag! Man får reda på så många saker om en människa..


Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Mjaeah.. Jo egentligen, men jag är ändå nöjd med min längd som den är..
Skulle du vilja väga mer?
Ja, ett kilo. Max 2 dock.
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Förmodligen.. Fast orätt.. Jag skulle blivit ledsen, men sen hade jag nog blivit arg, mest för att jag inte kan hantera mina ledsna känslor.. Och såklart beror det på hur han görslut och varför.. är det otrohet så skulle jag kanske bara vara arg och inte ledsen? I dunno, sånt där är så svårt..
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Ehm... Jo, men först skulle jag vilja att personen testade sig, om man nu inte ska ha kondom.. Men jag hejar nog på kondom ändå..
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Möjligtvis ja, så jag slipper ha halv ågren över att jag inte gör kemi.. men jag fick faktiskt G på den senaste övningstentan jag gjorde :D:D:D!

Tio KAN

Kan du röra på öronen?

Nej, inte utan att ta på dem med fingrar eller liknande :P

Kan du slicka dig på näsan?

Mja, ibland, när jag övar på det i några minuter så når jag preciiiiiiis till där näsan börjar ;D

Kan du kolla i kors med ögonen?

Jajamensan, sicken merit!

Kan dina föräldrar lita på dig?
Det avgör ju faktiskt inte jag, men jag är iallafall ärlig, sen är det ju upp till dom om dom tror att jag är ärlig eller inte, haha!

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?

haha jag antar det..? Har inte testat... Vet ju att det går om jag sover iallafall (Y)

Kan du vara på fest utan att dricka?

ja... lol

Kan dina vänner lita på dig?

Samma som med föräldrar-frågan.. Jag är ärlig, sen beror det ju på hur de uppfattar alltsammans..

Kan du tänka dig att pierca naveln?

Nej.

Kan du suga?

Alltså.. What?.. Det kan inte jag heller bedömma..
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ja... lols igen

Femton HAR


Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?

aa absolut

Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?

Nästan varje dag, iallafall pappa. Mamma säger det inte lika ofta, men jag tror att hon iallafall tänker det dagligen :)

Har du ett syskon?

Nej, jag har två! ;)
Har du varit full den här månaden?

hmm...ja minsann det var denna månaden.. När tobbe, jossan och wiktor var här och hälsade på :)

Har du någonsin haft sex med någon?

Ja

Har dina föräldrar ljugit för dig?

Haha, ja det tror jag verkligen att dom har.. Men jag minns en liten finurlig sak som de gjorde när jag och mina syskon var små. De pratade engelska, och bestämde världens överraskning.. Vi fattade ingenting.. Skit bra ;D
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?

nej! ;D frågor är awesome!

Har du borstat tänderna den senaste timmen?

Nej....

Har du pussat någon som är fyra år äldre?

Exakt fyra år äldre? det tror jag inte, men minst fyra år äldre, ja

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?

Nopes

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?

Nopes
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?

Ja, väldigt många gånger.. men jag har alltid kommit fram till samma slutsats, not worth it. Vill inte helt enkelt, men funderat en hel del kring det..

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?

Ja, flera gånger dessutom, av olika människor..

Har du haft sex med mer än tre personer?

Nej

Har du ljugit på någon fråga än då?

Nej lols.


Tjugo VEM


Vem är din bäste vän?

Jag måste nog svara Kirsty där

Vem älskar du?
Oj.. Mamma, pappa, wiktor, hasse, klas, meg, ebba, mc, kirsty, jossan, emma och en hel del släktingar

Vem hade du senast sex med?

That would be myself..

Vem vill du bli full med?

Hahah, jag vill faktiskt bli packad ihop med kirsty och jossan right now

Vem är den bästa artisten?
Thåström utan tvekan ( SOM BTW SKA PÅ TURNE!! :D:D:D:D Jag ska till köpenhamn och se honom! :D)

Vem pratade du senast i telefon med?

Wiktor

Vem har du en liten crush i?

Han söta travie mccoy! och även brad pitt right now, såg troja för inte så längesen. JÄVLAR vad snygg han är i den filmeeen>.< samt att jag även har en liten crush i Wall-E

Vem är snyggast i världen?

Oj... Jävlar.. jag kan inte välja.. finns så många good looking..

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

Om man får dela upp det så hade jag gett det till min familj samt någon som behöver det

Vem är snällast i världen?
Jag vet faktiskt inte.. någon jag tycker är väldigt snäll är Jasmine..

Vem är din bästa kompis?

men.wtf.. Kirsty, som förr
Vem vill du prata med?

Helt ärligt så vill jag prata med Jesper just nu

Vem sov du med senast?

Oj.. måste väl vart wiktor?

Vem såg du full senast?
Roomie gabriel

Vem vet allt om dig?

Jag tror inte att någon vet allt ... o.0 om man ska veta exakt allt så kommer det ju ta ytterligare 20 år att förklara exakt ALLT, och då ligger jag ändå 20 år efter, genom att berättat för personen i 20 år.. Ser ni parodoxen?... HAH! Men den som vet nästan allt är nog allihopa som frågat.. Eller okej, inte sant.. vissa saker säger jag ju inte... Närmast ligger nog pappa, wiktor, tim, emma och kirsty

Vem kysste du senast?

Wiktor

Vem kramade du senast?

Julia, Sabinas kompis ;D

Vem kan berätta allt för dig?
Alla..
Vem kan du berätta allt för?
Mig själv ? ;P.. alltså.. dom flesta egentligen, det gäller bara att folk har förståelse, att folk fattar att allting sker p.g.a någonting, att det som är så jävla "lustigt och hemligt" är lätt att inte tycka är wierd när man utför det själv eller liknande... ah its wierd.. vet inte hur jag ska förklara.. men äh..
Vem hatar du?
Dumt att hata, men jag hatar ändå. Och jag hatar dom idioterna som driver jesuscamp i usa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0