Dagen<3

aaaaah! jag bara känner att det kommer bli en skön dag.trots att jag vaknar av att jag fryyyyser sönder innan klockan ringde och trots att jag fortfarande inte hittat min hårborste så håret ser fucked up ut och trots att det är supermörkt och superkallt ute. Men. Jag tror ändå det blir en fin dag :) En bra dag!
Just det, angående att jag inte har hittat min borste. Det blir att jag har uppsatt hår en hel dag. Då blir mitt hår såhär. Wtf? Snacka om formbart.. men jobbigt också, när man just inte har en hårborste ;P



Jag måste gå till bussen vid kvart över, och innan dess så måste jag borsta tänderna, så jag får skynda mig och försöka få ner lite roliga saker här.. Tänkte visa lite bilder från helgen iaf :D wiih! I fredags hade jag och petter och leona arrangerat spelkväll hos petter.. det var awesooome! Längesen jag var med på en spelkväll tbh.. och mysigt var det :) Massa roliga spel, sen gick vi och käka thaimat och sen vidare till spelen igen för att spela ( då blev vi bjudna på muffin och saft! :D yummie)



Vi spelade något konstigt risk, det var skitkul, även om jag åkte ut nästförst (efter petter, som faktiskt spelat det innan ;) Hahah!) Tror det hette "risk sand storm " eller ngt.. det var något med storm iallafall.. haha.



Jag åkte till petter direkt efter skolan (vid 15) sen vid 16.30 så skulle jag hämta jossan på stationen.. så då åkte jag ner dit snabbt och sen lika snabbt tillbaks till petter. Där fick vi yoghurt och macka om vi ville :D.. sen började vi spela.. Jag, petter och någon annan från hans korridor spelade supermunchkin, sjukt kul spel.. och jag tror att antingen jag eller han snubben vi spelade med vann... minns inte riktigt.. o.0.. vi låg iallafall grymt nära varandra haha.. aah och sen.. öhm.. ja! vi spelade nog inte så mycket mer innan leona kom..eller eh.. tbh minns jag inte o.0 jag tror vi testade ett till spel?
Skitsamma! sen kom leona iallafall, runt 18.30, och då bestämde vi oss för att gå till thairestaurangen..
Yummieeeh! Och under tiden som vi käkade så spelade vi det här annorlunda risket... :) Då kom även Rasmus/hampus/oskar dit.. Jag tror han hette rasmus. jag blev grovt förvirrad där ett tag. men ah.. det var iallafall leonas vän :) Snäll! Men ville aboslut inte förlora haha..
Leona vann iallafall på risket..
Runt 22 kom även tobbe och wiktor dit, sen spelade vi "robot wars" som var sjukt jävla kul.. hahah.. men aah! stresssss

I lördags skulle jag egentligen på fest hos amanda från jkpg, men jag trodde ju inte att wiktor, tobbe och jossan skulle komma ner.. så det blev inte av.. kan ju inte bara ta med tre people helt uninvited.. aja.. Så vi gick och bowlade istället, mer om den dagen och foton kommer sen, för jag måste dra mig till toaletten och borsta tänderna nu ;P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0