I have a dawg!

Miiiiiwh! :D Från och med idag så är jag hundägare! Nu är jag en liten matte! :D Aww. Lilla Donna ligger I sin bur nu på tåget, vi är I linköping om ca 2timmar.. Känns drygt,men jag pluggar aminosyror så det är väl okej :)
åkte ifrån min fina wiktor runt 16 idag.. Och jag saknar honom redan :(
har vart en jättemysig dag, vi vaknade samtidigt på morgonen, sen låg vi och bara gosade I typ två timmar, trots att båda var ashungriga.. Men sen kom hans mammaochfrågade om vi villeha frukost. Hon dukade uppasmycket goda grejer. Tror aldrigatt jag ätit så stor frukost förr ^^
 jag åt två mackor, en medost, paprika,gurka och salt samt en medskinka.. Ett halvt kokt ägg, en halv stor Kopp te, några korvbitar och fruktbitar samt lite tomatbitar.. Yummiiieh! :D
och efteråt myste vi ett tag till, tills vi startade filmen. Crazy, stupid love hetteden. And I liked it! Jag hade rätt högaförväntningar och ändå klarade den sig och blev omtyckt ^.^..
Ursäkta stavning och saknad Av bild, jag Mobilbloggar nämligen från tåget. Tog inte med mig datorn ner, thank godfördrt, hade aaaaaaaldrig orkat bära xD redan skitjobbigt med ryggsäck (läxor), bag med kläder och hygiensaker, en stoooor kassemed donna-saker samt en Donna I en bur ^.^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0