Jag älskar lukten av nytvättat <3

MIIIWH! Jag känner mig så otroligt duktig idag. Har pluggat, lagat mat och tvättat! Vilket såklart innebär att jag mår myyycket myyyyycket bättre idag. Idag har jag bara liiite ont i huvudet och magen. Men jag nyser som fan dock... ? Kanske håller på att åka på en förkylning igen haha.. men det rör mig inte i ryggen nu! Det jag ska fokusera på tills måndag är kemi, och inte hur vidare jag blir förkyld eller inte, för jag tror att om jag blir det så borde jag bli det efter kemin.. jag hoppas det iaf :$... Heh.

Fan vad folk gör slut och blir ihop btw?! Jag har sett typ tre helt ooooväntade par gå i kras på facebook, sen har jag sett massa nya förhållanden och så tillochmed några som blivit föräldrar ;D så jävla kul för dom! men framförallt det där med förhållanden som spirar och vissa som går i kras, funderar på om det inte har lite med höstmörkret att göra. Antingen känner man sig ensam och blir lite enklare kär, eller så känner man sig deppig och blir enklare arg och förstör förhållanden? I dunno! MEn kanske ;D.. Jag själv blir sååååååååååå mycket enklare förtjust i folk när vintern börjar rulla in.. folk säger vårkänslor.. jag har fan vinterkänslor. jag tycker det verkar så mysigt att ha en söt liten pojk att hålla i handen med en mysig vante på, när man vandrar runt bland snöflingorna.



                                                           



 Och jo, när jag tänker på det mer realistiskt så FATTAR jag ju att jag kommer inte få det där perfekta mysiga ljuset av en gatulykta samtidigt som jag går runt med en söt påpälsad pojk och skrattar och håller handen, nej. för irl så hade det vart en ISKALL camilla som surar för att hon ens på något sätt måste vara ute i den förbaaaaaaaannnnnnade jävla kylan. Möjligtvis så kan det vara lite mysigt med snöflingorna, kommer hon att tycka, men det hjälper liksom inte upp den där förbannade kylan. Men man tänker inte på kylan när man fantiserar.. Och haha. ja.  I dunno! Det verkar bara så mysigt att ha en partner vid vintertiderna.. åka pulka, pynta gran, göra lussebullar och massa julgodis,, u know the drill liksom.. OCH EN BRASA! AAAAH! jag vill ha en brasa i min fantasi med.. HAHAHAHAH . Jaja, nu ska vi inte go on and on about varför jag får vinterkänslor istället för vårkänslor.. Utan jag ska bara säga att jag mår bra, så ni vet :) och nu ska jag plugga tills jag faller ihop i natt och somnar! Sov sött med er allihopa sen ;D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0