Laggblogg.

Jag har inte postat inlägget 2 ggr .. damp. Jaja. pluggar hela dagen nu, och tänkte bara säga att Bruno mars nya album som jag missat (earth to mars) är precis lika perfekt som det första albumet. Herregud.. Hur fan lyckas han ? GE MIG !

föresten så har jag gått och blivit lite förtjust i en artist haha! inte bruno, han är bara helt perfekt men cmon..han är fan för perfekt. Kommer sluta med att han går PzycHo0O someday och flippar.. Eller? ;D
Men han söta travie mccoy som sjunger med bruno i billionair <3 omigosh haha han är ju bara för jävla söt? och snygg samtidigt? ögonen! och mössan hahaha.. sen verkar han bara rent härlig typ.. men aah.. vad det verkar som så är han med katy perry och HUR JÄVLA Cute är inte det ?:D omigosh .. cute couple..

Fast... nu sa wikipedia att dom gjorde slut 2009.. toobad! =/



jag funderar på hur jag ska klara tentan imorgon. Båda övningstentorna har jag fått underkänt på. Fasen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0