matte!

wohoooo! nu declairar jag mig själv som färdigpluggad i matte! kl 21 börjar csi och jag längtar :)

har inte heller huvudvärk längre (Y)!
allså. blä. haha. nu fick jag blodtrycksfall.. känns så jävla miffo. känns som ögonen håller på att stängas och hjärnan med, men samtidigt är man vaken på något vis.. och så känns det som man blir astung och ska falla ihop, men lik förbannat så står man där kvar xD


aah.. jag har så fett ont i ryggen nu så jag tänker lägga mig i soffan och njuta av mina sista 2 pluggfria timmar innan jag ska börja plugga till kemin..........
fuck. jag kan inte ha mina fria timmar till något bra som sträcka rygg, kolla csi och blogga. nej. för jag har ett BERG AV DISK. och... så måste jag göra mat tills tentan imon.. kyckling, bacon, pasta, sallad, gurka, krutonger och rhode islandsås (Y)!


jag saknar kirsty :( och här! En kul bild mitt i den positiva energi jag försöker sända ut (ja, det blev kanske inte så positivt inlägg, men jag är iaf glad idag och känner mig taggad inför provet imon :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0