Aktiv blogghelg!

Hellu! jag tänkte att jag skulle blogga lite mer aktivt i helgen. har inte haft tid eftersom jag har pluggat hela dagarna till provet som var igår, det gick nog bra. Sen tänkte jag "yeiy jag slutar 12 och har hela dagen på mig att blogga, städa och diska".. sen kom det en liten obekväm känsla i mig "kan detta vara sant...?" så jag dubbelkollade. Nej. det var inte sant. Vi hade en labbrapport som skulle lämnas in som vi bara var halvklara med.. Så den tog ju ca 4-5h också.. i helgen kommer wiktor hit med sin vän tobias.. och så ska jossi hit också :)


random bild jag hitta fortfort

förövrigt.. angående labben vi gjorde.. vi fick ett k-värde (på en rät linje, ni som kan åtminstone matte A vet ju att en rät linje har formen y = kx + m) när vi kollade på hur snabbt en reaktion sker.. Och lutningen blev ca -12 000... wtf. ?! HAHAH. vi trodde såklart att det var fel, men icke! Leona och jag äger. (H).. Eller. HAHAHA. ne fyfan det gör vi ju inte.. vi fattar oftast inte vad vi håller på med under skrivningen, men själva praktiskt arbete går skitbra.. hahaha.. jaja. måste sticka nu :|annars blir jag försenad som igår, när jag hade prov. Jag försov mig för första gången. och fick ta taxi till skolan (dyyyrt ! :| ) men jag hann! OCH chaffisen var jättetrevlig :D.. anwyay. beeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0