En helt underbar, perfekt, ledig dag! :D ååååh<3!

alltså.. Jag är så glaaad idag. Jag känner mig lycklig och framförallt UTVILAD! Även om jag gick upp kl. 8.55 som såklart är tidigt, men jag vaknade _av mig själv_ så det känns så jävla gött.. La mig runt 00 igår ...
Vädret är alldeles perfekt idag också.. couldn't be better! PLUS att vi är lediga från skolan.. känns så jävla skönt! Ska bara fokusera på tentaplugg idag, men vid typ 13.. för kl 11 idag har jag sjukgymnastik... och innan dess så ska jag handla mat, tandkräm, busskort, block, och sen ska jag diska också innan jag drar iväg till sjukhuset :)

.. känns verkligen att jag behövde sova ordentligt.. I måndags var jag i skolan till 17, men i tisdags var jag i skolan ända tills 20.50 (eller ah, 20.. kom hem 20.50) och i onsdags var det pluggkväll och jag kom hem runt 23... crazy shit alltså.. och igår slutade jag 17.30.. Alla dagar var från 08 ofc.. så jag gick upp 6.30.. heh..och jag är fortfarande sjuk, men Im a responsibility champ! :D

tänkte även försöka blogga rätt vettigt nu i helgen, MED BILDER! :D (även om jag har smockat mitt schema med plugg förutom under lunch/middag-timmarna, men får väl blogga då helt enkelt :))
Min buss till sjukhuset går kl. 9.53 så jag tänkte börja med att diska osv nu


Idag får det bli en bild på min pappa för igår saknade jag honom, mamma, klas och wiktor som fan.. Jag visste att hasse hade det bra typ, så jag saknade inte han lika mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0