Exakt ett år sen, igår VARNING STARKA BILDER

jag är så jääävla sjuk. men ska försöka bli bättre tills kl 18 då det är sittning. vill inte ha slösat 400kr och sen inte gå liksom... men igår var det exakt ett år sen jag opererade mitt lilla hjärta för femte gången, den enda gången jag minns något från.. coolt hur jääävla fort tiden går..
och jag vill varna för starka bilder som finns nedanför. jag har inte pallat skriva något på ett tag.. sorries för det. men jag mår verkligen apdåligt.. känns sjåpigt att klaga på "en vanlig förkylning" som folk hanterar lätt.. men jag
blir mycket hårdare påverkad samt att det håller i sig längre för mig p.g.a astman och nedsatt immunförsvar ... sucks to be me sometimes.. anyway.. här kommer lite foton från operationen












och en video får jag väl bjuda på.. från innan operationen... kvällen innan.. hahah. märks hur jävla nervös jag var... och jag äääääälskade mitt hår där. ska spara ut så långt igen tror jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0