Foooooooooooooooortfarande sjuk

och det blir värre. Hoppas med hela mitt hjärta att jag inte blir så pass sjuk till tentan att jag inte kan gå... omg vad jag hade hatat mig själv då..
Idag vaknade jag och kunde knappt andas... min astma hade fuckat till sig jävligt mycket.. var som om något tjockt satt och blockerade all luft och du kunde bara få liiiiite liiite genom ett liiiiiiitet filter typ..
Börjar tydligen få hosta.. för jag gick upp och tog ventoline tre gånger, "det tjocka blocket" försvann, men jag kunde fortfarande inte andas helt normalt.. men sen insåg jag att resten var p.g.a. sjukdom...

meeen, då är ju sånt här väääldigt uppiggande <3.. blir så glad när jag ser den lilla note :)



Hoppas på en bra dag idag där jag pluggar stenhårt.. Ska gå i skolan länge idag. det är pluggkväll (Y)...

Måste dra till bussen nu, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0