I just cant get enough, I just cant get enough! (8)

mmmmmmmmmmmmmmmhhhhhh!!!! sitter och mumsar på smörgåstårta (trots att jag har en hel skål medlösgodis jämte mig) hos pappa.. fjärde gången idag som jag käkar smrgåstårta.. men det är ju så jääääävla mumsigt! luv it!:D

Köpte btw ett trisspaket idag med pappa, man fick massa coola lotter som såg ut som förr i tiden, imba! dock vann vi bara totalt 50kr på 6 lotter.. :P men ändå! :) was coolio..

Idag firade vi mamma genom att överraska henne med den egengjorda smörgåstårtan :) sen har jag övningskört i ca 3h totalt idag och pluggat kanske 30 min, men jag ska göra betydligt mer plugg.. efter filmen som jag och pappa ska titta på nu :) Atlantis hjärtan heter den, en film som stephen king har regisserat (stavning...?!) ...

åh. I like it hemma i jönköping... allt är så jäkla mycket enklare här..
och åååååååååååååååååååååååååh! MINA FINA SMÅ HUNDAR <3... seriöööst.. igår sov jag i en pytteliten soffa, MED mina två hundar.. det var uuuuuuuunderbart :).. Jag sov med höger ben neråt ( som vanligt), vänster ben utstickande rakt ut över soffkanten och mellan benen låg min stora hund och hade sitt huvud på mitt lår som kudde...sen hade jag högerarmen rakt ner och vänsterarmen rakt ut från soffan också, för vid magen/bröstkorgen låg min lilla hund med min överarm som kudde.. hahaha SÅ CUUTE! och jag somnade sådär.. it was soooo cosy! (stavning?)  sen vaknade jag av att jag frös om foten, men was worth it :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0