Men, JÄVLA PUCKO!!

HAHA SERIÖST HUR DUM I HUVUDET FÅR JAG VARA?! .. AAAAAAAAAAAAAH! Ibland överraskar jag tamejfan mig själv. fyfan vad idiotiskt. Igår gjorde jag en broccoligratäng, halva är uppäten nu, OCH IDAG, när jag åt det.. så kom jag på att jag _INTE _ får äta det. HAHAH WHAT?!?!?!?! Kunde jag inte tänka längre än näsan eller? fan.. vet inte om jag ska ta mer waran bara för det? men det vågar jag inte heller för det är ju livsfarligt.....



Det är nämligen så att "gröna grönsaker" (inte gurka dock).. men typ spenat och broccoli, som innehåller mycket k-vitamin, det gör att waranets funktion (som är att förtunna mitt blod) försämras drastiskt... fan.
och förövrigt så ska jag plugga hela dagen idag också :) Men jag är peppad!

Det dummaste är fan att varken jag eller mamma tänkte på det, vi som alltid brukar vara så jävla noga med min medicinering osv.. mamma hjälpte mig nämligen genom att guida mig med ingredienser osv.. men.. alltså. åh. tänk om något blir fel och dumt nu? =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0