påväg hem från skolan, för att komma hem och plugga ännu mer ^^..

Kanske låter lite tråkigt. Men what else ska jag göra på dagarna för det forsta? Sen fattar jag inte varför man söker till högskolan om man ändå ska faila plugget.. När jag kommer hem är klockan runt 13 (mobilbloggar) och sen ska jag plugga till 21. 4H matte och 4h kemi..

På nästa tors har jag en mattedugga som jag verkligen måste bli godkänd på, blir jag det sæ behöver jag bara totalt 7p på tentan för att bli godkänd.. Och jag tror att jag kommer behöva det eftetsom sånt som vi lär oss nu och framåt (halva kursen kvar) har jag inte sett förut och när jag skummar igenom det så fattar jag nada.
meeeeen på nästa tors kväll efter Duggan så är det kravall! ::D tänkte gåpå min första kravall och det Passat väl rätt bra med på tors som belöning för slitet denna veckan
dock gäller det att få tag I en biljett så nästa tis måste jag köa 08 på morgonen I skolan.. Wish me gl ;D vore gött att kunna gå på kravall tbh..
jaja, snart hemma, vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0